Evo, konačno i ja da se javim. Malo sam zauzet ovih dana, pa nikako da napišem nešto. Prošla je i Beovizija, a ja još nisam ništa napisao :))) To je strašno. :)
Jelena je dobila svoju priliku da nas predstavi na ovogodišnjoj Evroviziji. Pesma u suštini nije loša, nerviraju me neke reči, ali dobro. Neću puno pričati o toj pobedi, jer će to o tome moći čitati u svim novinama ovih dana.
Počeću svoju priču o sceni u Sava centru. Pa ja stvarno ne znam ko je bio scenograf. Scena je skoro kao i ona od prošle godine. Na bini ništa posebno novo, osim mladjih voditelja. Iskreno razočarao sam se u njih. Deluju smušeno, programirano, nimalo opušteno uz glupav tekst i pesme. Imao sam osećaj kao da gledam Jelenu i Bodu samo malo podmladjene i smušene. Toliko su ih mučili u onim emisijama, a krajnji rezultat je, po meni, nezadovoljavajući.
Pored voditeljskog para, scenario je bio još gori. Zbog kog razloga je ova Beovizija posvećena Beogradu, zašto ne nekom drugom gradu, Kragujevcu, Loznici, Valjevu, Subotici? Ah, da zaboravio sam samo je Beograd pobedio na Evroviziji. Ma jadno i patetično. Ne biramo mi predstavnika Beograda na Evroviziji, premda bi neki možda voleli. Scenaristi sve pohvale za glupave i dosadne komentare, pesme koje su bile preduge i nezanimljive, osim možda za stanovnike Beograda. Ne znam zašto voditelji moraju da se "lome" po sceni pevaju, glume. Zar ne bi bilo bolje da su jednostavno naučili tekst koji treba da izgovore i fino najavljivali pesme? Možda sam malo staromodan, ali ovo mi se nikako ne svidja.
Pesme su bile osrednje. Imao sam osećaj da treba da izaberemo najmanje zlo. Nigde nisam video orginalnost. Zapravo, ima tu par izuzetaka: Cveta, Drum'n'Zez, Ivana Ćosić, Negativ, Zana. Ne mogu da shvatim da npr. Zana i Negativ nisu ušli u finale. I to ne zbog toga što su to dve poznate grupe, za razliku od ostalih koji su većinom bili anonimni, nego zbog toga što su imali mnogo bolje pesme od većine finalista. Ne može mi biti jasno kako je pesma Ću,ćeš, će, ćemo, ćete, će ušla u finale a pesma u Život kockam se nije.
Upravo zbog toga mi je drago što je Jelena odlučila da nagradu za najbolji tekst pokloni žiriju koji joj to veče nije dao dovoljno bodova za finale. Pa kako to žiri može jedno veče da ne da bodove nekoj pesmi za finale, a drugo veče pak toj pesmi dodeli nagradu za najbolji tekst. Kakav je to žiri? Nije li to malo nezbiljno? Pa šta se to bodovalo prvo veče ako ne tekst i muzika? Žao mi je samo što im i Ivana iz Negativa nije vratila nagradu. Dosta više terora ljudi koji nemaju pojma svoj posao, i koji su u žiriju jer su oni ti koji će u delo sprovesti nečije odluke.
Bez obzira na sve to, ova Beovizija mi je pomogla da pronadjem svog favorita na Evroviziji. Nisam gledao predstavljanje predstavnika Bosne i Hercegovine, jer ovde u Novom Sadu nemam ni jedan kanal iz Bosne na kom sam to mogao da gledam. Ali bar znam da ću u Beogradu, na Evroviziji glasati za moju Bosnu. Pesma i koreografija su mi predivni, baš mi se svidjaju. Pravo osveženje posle onih pesama za sahrane u kojima svi kukaju i pate. Konačno malo ljubavi, sreće... Ma predivno. Ostavio sam vam snimak, pa uživajte! Nadam se da se javljam uskoro!
12 Mart 2008, 10:02
beoviziju nisam gledala, pa ne znam šta je bilo ponudjeno, a što se bosanskog predstavnika tiče - simpatična pesma, vedra i ritma prihvatljivog za proleće.
Prijatno!
P.S.a učiš li ti, "sine Mitre"?
12 Mart 2008, 10:20
@domaćica: Učim, učim... :)
12 Mart 2008, 10:29
Meni je Cvetina pesma jako dobra. Ona cu, ces ce, cemo, cete, ce je da te Bog sacuva. Kad cujem neku glupu pesmu pomislim da nema gluplje, ali uvek neko smisli gluplju od predhodne. Ova pesma treba da se snimi na CD onima koji uce srpski da znaju kako se gradi futur, a ne da se pojavi na beoviziji i jos prodje u finale. Bosanska pesma je onako razigrana, ali cini mi se da su reci smisljane tek da ne bi cutali.
12 Mart 2008, 11:01
gledao nisam, jer sam bio okrenut TV-u leđima, ali sam slušao. Lično moje mišljenje , je da sam znao unapred da Jelena pobeđuje , i to je na neki način već ranije bilo favorizovano. Moje skromno mišljenje je da su pesme u celini bile slabijeg kvaliteta.
12 Mart 2008, 12:15
Nisam gledala, ali se i ja pitam zasto se zove BEOvizija???? A, ono cu,ces,ce.... pa mozda da obnovimo gramatiku. Mozda su trebali da ubace u pesmu i da su to kraci enkliticki oblici glagola hteti u futuru!! Mozda bi pesma bila zanimljivija. :)
12 Mart 2008, 12:44
Dragi glumče, skoro isto razmišljamo. Sve je delovalo izveštačeno, nekoordinisano, nakinđureno nepotrebno! Kao neka trećerazredna predstava. I ja bih voleo da je sve bilo odmereno i sasvim bi dovoljno bilo da najavljuju pesme. O predstavljanju...grozota. Nadam se da će barem na evroviziji setiti se neko da prikazuje uz svaku pesmu neki lepi deo naše zemlje. Mada... Ne bi me čudilo da uz svaku pesmo bude predstavljena neka kafana, jer, zaboga... Tamo se sve dešava. Užas. Živela TV kartica koja radi u ćošku ekrana! :)
12 Mart 2008, 13:03
Bosanci- ludi k'o struja;-)))))
p.s.Kad to naučiš- pročitaj moj post: "KOSOVIZIJA" (napisan pre finala)!!!
Pozz:-)
12 Mart 2008, 13:58
@smile: Zašto to misliš za reči, meni su ok?!
12 Mart 2008, 14:00
@vladica: Slažem se da su pesme zaista iz godine u godinu sve lošije, samo gledamo ono što je već vidjeno!
12 Mart 2008, 14:01
@pinokio: Upravu si, posle neka zli jezici kažu da RTS nema naučno - obrazovni program!
12 Mart 2008, 14:01
@misha: malo sam otsutan pa nisam u toku ko je šta pisao. sad ću pročitati!
12 Mart 2008, 15:02
Malo sam gledala i iskreno, bilo mi je muka od vecine izvodjaca, a voditelji su u meni izazivali onaj detinji osecaj stida....Ko koga ovde forsira? Razocarana sam sto se kvalitetni autori srozavaju na racun nekih tamo 'gramaticara'....Da sam na Zaninom mestu, mislim da bih bila totalno igubljena u desavanjima. I neka je Jelena 'vratila' novac, tako im je na fin nacin sve sasula u lice. Po meni je Cvetina pesma pre trebala da prodje. Kako sam vec na jednom blogu rekla, ovogodisnja pobednicka pesma je i suvise mirna, kod mene ne izaziva nikakve emocije, pa cak ni zelju da pazljivo saslusam. Prosle godine mi je Marijina 'molitva' usla pod kozu pri prvom slusanju, probudila je toliko toga u meni...
Pa dobro, mozda su se tekstopisci i kompozitori ispucali, pa jos nemaju snage i energije da naprave opet nesto tako dobro i opsteprihvaceno.Nesto, gde nije potrebno da pevacica izgleda kao barbika da bi bila saslusana...
12 Mart 2008, 15:26
Ja u poslednje vreme ne sedim uopste ispred tv-a...i lepo mi...mada sad nikad ne znam o cemu(?!) se prica u drustvu...:))
ljub :*
12 Mart 2008, 16:27
@bealiver: Slažem se sa tobom u potpunosti!
12 Mart 2008, 16:28
@tuzna: Ako je tebi lepo, nek pričaju ljudi šta žele!
12 Mart 2008, 17:41
He, bas ti je dobra ova za obrazovni program :)))
12 Mart 2008, 18:10
@pinokio: E, pa svi razmišljaju samo o zabavi, umesto da ponavljaju: ću - ćeš - će - ćemo - ćete -će
12 Mart 2008, 18:29
A, da za neki sledeci festival napravimo jednu blogersku pesmu tipa: sam-si-je-smo-ste-su ???
12 Mart 2008, 19:02
@pinokio: može, obavezno da se prijavimo! :)
13 Mart 2008, 16:39
Slazem se da su pesme losijeg kvaliteta. Nije mi jasno zasto stalno insistiramo na etno elementu. Vokalu Jelene Tomasevic-svaka cast, ali etno iz te kuhinje je vec vidjen (Zeljko Joksimovic) i nije vise u trendu. "Molitva" je veoma dobra pesma i postavila je neke standarde, zasto ih ne postujemo? Bosanska pesma je specificna i mislim da ce se dobro plasirati.IvanA Negativ je prava umetnica, kojoj je stalo do njene umetnosti, a ne do neke nagrade koja danas vredi-sutra ne.
Zana je mogla to i bolje da osmisli. Njihov nastup je bio obican (sa onim manekenom na sceni), strofe se nisu dobro cule-samo refren.
Ziriju je, zaista, bilo tesko da odabere, jer je izbor bio los.
13 Mart 2008, 16:40
Slazem se da su pesme losijeg kvaliteta. Nije mi jasno zasto stalno insistiramo na etno elementu. Vokalu Jelene Tomasevic-svaka cast, ali etno iz te kuhinje je vec vidjen (Zeljko Joksimovic) i nije vise u trendu. "Molitva" je veoma dobra pesma i postavila je neke standarde, zasto ih ne postujemo? Bosanska pesma je specificna i mislim da ce se dobro plasirati.IvanA Negativ je prava umetnica, kojoj je stalo do njene umetnosti, a ne do neke nagrade koja danas vredi-sutra ne.
Zana je mogla to i bolje da osmisli. Njihov nastup je bio obican (sa onim manekenom na sceni), strofe se nisu dobro cule-samo refren.
Ziriju je, zaista, bilo tesko da odabere, jer je izbor bio los.
13 Mart 2008, 17:56
@nancy: da pesme su bile loše, a Ivani da je bilo stalo do sebi odbila bi tu nagradu. Tačno je da Zana nije imala neki posebno upečatljiv scenski nastup, ali zar se samo to gleda. Kakav je bio nastup one grupe što je pevala ćućešćećemoćeteće?
15 Mart 2008, 11:11
Vidim nikome se ne sviđa ću ćeš...:) Izbor pesama je bio katastrofalan, čak mi je i Jelenina pesma "već viđena" kao što je dosta njih napomenulo. Nisam gledala prvo veče takmičenja i još uvek nisam preslušala sve pesme, tako da Negativ i Zanu ne mogu komentarisati. Od onih koje sam čula najviše mi se svidela Cvetina pesma, ali takve stvari ne prolaze na našim festivalima nešto mnogo dobro...
Imala sam prilike da, zbog insistiranja sestrića, odgledam pre par nedelja onaj Grandov festival i imam utisak da su se narodnjaci mnogo bolje spremili i organizovali od ovih naših zabavnjaka na Beoviziji.
15 Mart 2008, 13:24
@glumac: Nije pristojno odbiti nagradu kada neko vec misli da si dovoljno dobar da je primis. Ivani svaka cast, najbolja je. Bila sam na njenom koncertu i ta energija ne moze da se nagradi ili izmeri. Izvini sto sam dva puta poslala komentar prosli put. Nije namerno.
15 Mart 2008, 14:18
@nensi: Kako nije pristojno?! Jeste! Neka je odbila nagradu, jer taj ISTI žiri nije dao dovoljno poena da njena pesma udje u finale. Kako to da odjednom sad pesma ima odličan tekst i treba da primi nagradu? Oni su joj to dali kako ne bi govorila loše o njima jer nije ušla u finale. I neka je vratila!
Nema problema za komentar.
15 Mart 2008, 14:19
@biljana: Ma isti su ti oni i narodnjaci i zabavnjaci. Niko tu više ne gleda kvalitet nikakav... Nažalost!
25 Mart 2008, 00:58
meni se nimalo ne dopada pobednicka pesma. ok, svaka cast na glasovnim mogucnostima, ali nedostaje kreativnosti... nedostaje energija. a sto se tice same organizacije beovizije... voditelji su mi nekako bili zalosni do bola... nadam se i zivim za to da eurosong u maju bude sasvim druga prica.